واپسین نشست کانون ایران بزرگ۱۳۸۸

با یاد شهیدان هشت سال دفاع مقدس برنامه نوروزایرانی  نوروزجهانی در فرهنگ سرای گلستان تالار شماره ۲ فدک در روز ۲۶ اسفند برگزار شد. برگزارکنندگان این برنامه دو تن از بانوان کانون ایران بزرگ: فروزنده نعمت اللهی و پروانه اسماعیل زاده بودند که در پایان از سوی باشندگان به شدت تشویق شدند. 

دبیر کانون ایران بزرگ(واپسین هخامنشی) با شادباش به همه ایرانیان در سراسر جهان ثبت این آیین کهن جمشیدی را مایه افتخار سرزمین مقدس ایران بزرگ دانست .وبا اشاره به کشورهای تازه تاسیس منطقه که در پی ساختن تاریخ و هویت برای خود میباشند و از سرزمین ایران وام هویتی! و تاریخی! برای خود میگیرند(ترکیه-امارات-آذربایجان) جوانان ایرانی را به پاسداشت همه آداب ورسوم ایرانی و مقابله با تهاجم رسانه ای آمریکا و اروپا فراخوانده و با تاکید بر رسانه ای شدن (ساخت فیلم و انیمیشن) تاریخ و فرهنگ ایرانی از سوی فیلمسازان به ده تن از باشندگان هدیه های فرهنگی تقدیم نمودند

۱-آذرخسروزادگان اشتراک نیم ساله هفته نامه امرداد 

۲-آرش افشاری اشتراک نیم ساله هفته نامه امرداد 

۳-بانو شاه محمدی اشتراک یک ساله فصلنامه فروزش 

۴-ارسلان جوان بخت اشتراک یک ساله فصلنامه مهروناهید 

۵-الهه شهیدی تخفیف شست درسدی سفر به شیراز 

۶-شاهین شمس تخفیف شست درسدی سفر به کردستان   

۷-بانوصابری اشتراک یک ساله فصلنامه مهروناهید 

۸-جمشیدوکیلی مراد اشتراک یک ساله فصلنامه مهروناهید 

۹-بانوهاشمی اشتراک یک ساله فصلنامه فروزش 

۱۰-لیلامرادی اشتراک یک ساله فصلنامه مهروناهید   

و همه هموندان کانون میتوانند با مراجعه به نشرشاه نامه در خیابان کریمخان زند دورواژ: 

 ۰۲۱۸۸۹۲۰۱۲۸ آقای محمدی

از تخفیف پانزده درسدی خرید شاه نامه برخوردارگردند 

در این نشست دوست قدیمی رامین فصاحت جناب آقای داود نصیری (جهانگرد و پیامآور مهر و دوستی )پس از سخنانی کوتاه اعلام نمودپیام مهر کانون ایران بزرگ را به ایرانیان سراسر جهان خواهدرساند.رامین فصاحت دبیرکانون ایران بزرگ با بیان این مطلب که فرهنگ ایرانی همیشه سودرسان و سازنده همراه با شادمانی بوده از هموندان خواست با توجه به خسارتهای مالی و جانی که در چهارشنبه سوری اتفاق میفتد کودکان و نوجوانان را با فرهنگ راستین ایرانی آشنا و از انجام کارهای خطرناک(ترقه و...) پرهیز کنند. جناب استادحسین وحیدی و استاد امیرصادقی از سخنرانان اصلی نشست بودند که در پایان از کوشش این بزرگواران در همیاری کانون ایران بزرگ سپاسگزاری شد.این نشست با باشندگی نودویک تن از دوستداران و هموندان ایران بزرگ در ساعت ۱۸:۳۰ پایان یافت.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد