به یاد کیخسرو

... اینجایم هنوز 

  

با آغوشی باز  

 

با چشمانی انتظارناک  

 

که باز به خلوتمان درآیی  

 

و  ثابت کنی به من  

 

که هنوز هستم  

 

بالاتر از همه این آدمهای نو  

 

من کهنه هنوز هستم...  

 

شهرزاد

نظرات 1 + ارسال نظر
لیلی 1389/01/20 ساعت 12:47 ب.ظ http://www.naight.blogsky.com

سلام خسته نباشید
خیلی خیلی قشنگ بود
امید وارم موفق باشید
بازم به من سر بزنید
منتظرم.......

درود ایزد مهر بر شما. ما جشنواره کوچکی در کانون خودمان برپا کردیم بانام : ایران بزرگ
و دوستانمان در سه بخش:۱- چکامه (شعر) ۲-فرتور(عکس)۳-نمآهنگ(کلیپ) تا خوردادماه امسال اثارشان را درباره سرزمین سپندمان به ما میرسانند.شما هم میتوانید شرکت کنید.(شعرکلاسیک را فراموش نکنید)
روز ۲۵ فروردین در پیشگاهتان خواهیم بود.پاینده ایران بزرگ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد