شادباش ۲۰ فروردین

             روز ملی فناوری هسته ای بر ایران بزرگ خجسته باد 

 

          ۲۰ فروردین ۱۳۸۹ خورشیدی

         

نظرات 4 + ارسال نظر

با مطلبی درباره دکتر صغرا آزرمی به روزم.[گل]

درود و سپاس.آسمانی و شاد باشید.

سیمامنصوریان 1389/01/20 ساعت 11:22 ب.ظ

برشماهم خجسته باد.

سپاس از مهرتان.بر همه ایرانیان خجسته باد.

خیلی تمایل دارم پستی در وبم درباره بانو استاد فرخ زاد بنویسم. متاسفانه بیوگرافی و عکسی از ایشان ندارم.شما میتونید کمکم کنید؟ اگر لطف کنید ممنون میشم.
بابت همایش ۲۵ نهایت تلاشم میکنم بیام. امیدوارم بتونم بیام.

درود.با افتخار این کار را انجام خواهم داد.به امید دیدار

کوروش 1389/01/21 ساعت 12:52 ق.ظ http://korosh.blogsky.com

بادرود بر تو ایرانی عزیز
ممنون که چشم رنجه کرده و مرا مورد لطف خود قرار دادی.
شعری در وبم گذارده ام. با نام
پرستو
که با توجه احساس مشترکمان
خواهان نظر همه ایران دوستان. بخصوص توعزیز هستم
باسپاس و بدرود

درود و سپاس کورش گرامی.احساس مشترک را توضیح بفرمایید سپاسگزار میشوم.
بیشتر دوستانم از من خرده میگیرند که چرا به نوشتارهایی این چنین چکامه نو نمیگویم! از دیدگاهم نیما و سهراب و فروغ و هوادارانشان مینویسند! زیبا هم مینویسند و قابل احترام هستند برای من. اما نمی سرایند ! ایرانیان هزاران سال سروده اند به آسانی نمیتوان به نوشته هایی که وزن ندارد و یا شایدبه گفته برخی از دوستان وزن پنهان دارد! و یا نیمه آهنگین می باشد! چکامه گفت. بسیاری از دوستانم از من ناراحت هستند و برای جشنواره چکامه ای که به دوستان اگهی دادیم مرا حسابی مورد مهر خودشان قرار دادند!!!!! و میفرمایند من قدرت تشخیص ندارم.من میگویم فردوسی و حافظ و خیام و سعدی و عطار شاعر هستند اما نیما و سهراب و فروغ و اخوان نویسنده هستند.آسمانی باشید
پاینده ایران بزرگ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد