ثبت گردونه مهر

 

ایرانیانی که میخواهند نشان گردونه مهر بنام ایران بزرگ در جهان معرفی گردد پیامهای خود را برای ما ارسال کنند.این نشان نه متعلق به هیتلر نه متعلق به شیطانپرستان است.این نشانیست بسیار کهن که برای ما به یادگار مانده است.به کتاب (نشان رازآمیز) دکتربختورتاش مراجعه کنید.همایشی با این عنوان در سال ۱۳۸۹ برگزار خواهیم نمود.دیدگاه خود را بگویید. 

پاینده ایران بزرگ 

واپسین هخامنشی

نظرات 18 + ارسال نظر
کوروش 1389/01/12 ساعت 10:29 ب.ظ http://korosh7042.blogsky.com

من با این آرم رو اگر زیبا هم باشد قبول ندارم
چرا که به همه دنیا نمیشود توضیح لازم راداد. این طرح چه بخواهیم وچه نخواهیم بنام نازی ها ثبت شده و با تعغیررنگ نمیشود ذهن جهان رو عوض کرد.
وتازه ابزار چکش مانند به دست دشمن دادن است
بهتر نیست از فروهر و... استفاده کرد.

کورش گرامی :مثلث خیام ایرانی بنام پاسکال به ثبت رسیده است.
دوجمله ای خیام ایرانی بنام نیوتن به ثبت رسیده است.
قضیه معروف فیساغورس سده ها پیش از او نیاکان ما در خوزستان آشنایی داشتنداما امروز بنام فیساغورس است. و... و... و...
گردونه مهر همانند فروهر نشان سپندیست از پیشینه ایران بزرگ.چرا از میراثمان دفاع نکنیم؟

نرگس علیزاده 1389/01/15 ساعت 12:36 ق.ظ

درودبرشما.برای ثبت این نشان باید درآغاز به جوانان ایرانی معرفی گردد(برگزاری همایشها و یا ساخت فیلم مستند)و سپس با بنیادهای فرهنگی جهان باید رایزنی کرد.در جهان این نشان برای نازیسم به ثبت رسیده اما با پیگیری میتوان آن را بنام ایران ثبت کرد.نخستین نشست کانون امسال درچه تاریخی برگزار میگردد؟با آرزوی سالی خوب برای سرور هخامنشی و کانون ایران بزرگ

درود.دیدگاهتان درست است.اما برای برگزاری این برنامه در سال گذشته نتوانستیم پروانه برگزاری همایش از جایگاه کانون (فرهنگ سرای رسانه)دریافت کنیم.با اینکه دو نسک نشان رازآمیز استاد بختورتاش را به فرنشین فرهنگ سرا و کارشناس برگزاری همایشها پیشکش کردیم.تا با این نشان بیشترآشنا گردند اما پاسخهای خوبی!!! شنیدیم.......... زمان خواهد برد تا ایرانیها به درستی با ایران بزرگ آشنا گردند. ما ناامید نخواهیم شد و از هر راهی کوشش خواهیم کرد برای شناساندن پیشینه ایران بزرگ به جوانهای نازنین ایرانی.
با همیاری یکی از دوستان توژه ای کوتاه درباره این نشان سپند خواهیم ساخت.برگزاری نشستهای کانون ایران بزرگ در هفته سوم فروردین به آگاهی همه هموندان خواهد رسید.اما کانون فردوسی بزرگ نخستین برنامه اش در روز ۲۵فروردین در فرهنگ سرای پورسینا خواهد بود.
آسمانی باشید.پاینده ایران بزرگ

آرمین 1389/01/15 ساعت 12:40 ب.ظ

درودبرایرانیان بزرگ.این نشان آیین مهر است و باید بنام ایران بزرگ و بنام نیکی در دنیا معرفی گردد نه بنام دیگران

درود بر شما. شاد و پیروز وآسمانی باشید

رویا 1389/01/16 ساعت 01:59 ق.ظ

درود بر فردوسی بزرگ.این نشان کهن و سپند همیشه جاوید برای ایران بزرگ خواهد ماند. کوشش کنید تا این نشان رسانه ای شود. شما در نشستهای کانون کتابهای سودمند بسیاری را معرفی کردید.چرا بخش کتاب شناخت وبلاگ ناتمام است؟

درود و سپاس. کوشش ما بر ساخت توژه و رسانه ای شدن آن خواهد بود.همه ایراندوستان باید یاری کنند تا فرزندان این سرزمین به درستی با پیشینه ایران بزرگ آشنا گردند.بخش شناخت نسک های سودمند کانون برای یکی از دوستان است که اکنون گرفتار کار و آموزش میباشد.هیچگاه ( دوران بی خبری ) نوشته زنده یاد ( رشید کیخسروی ) را فراموش نکنید. این نسکی است برای همه ی ایرانیان .برای امروز.برای فردا.نوشته های استادکیخسروی هیچگاه کهنه نخواهد شد.کوشش خواهیم کرد این بخش را پویا نماییم.شاد و پیروز و آسمانی باشید.

شاهرخ کاویانپور 1389/01/17 ساعت 06:40 ب.ظ

درود بر شما آریایی نیک اندیش. همانا اندیشه ات سوار بر فرهنگ این مرزو بوم است. با شما به طور کامل هم رای ام و از اینکه چنین دغدغه ای دارید شایسته ی تقدیرید. خواهش دارم مانور پررنگ تری بر روی این نشان ملی داشته باشید و بدانید که ما با شما همسوئیم.

درود ( مهر نبرزه ) بر شاهرخ گرامی. سپاس از مهر آریایی شما.شاد و تندرست و آسمانی باشید.

مهناز 1389/01/18 ساعت 01:40 ق.ظ

خسته نباشی.کار سختیه.اما با پیگیری میشه.کتاب نشان رازآمیز رو کجا میشه پیدا کرد؟ با چند تا صاحب نظر و استاد باستانشناس در این زمینه مصاحبه کن. بدرود

درود و سپاس از شما. چند سال پیش انتشارات فروهر ناشر این کتاب بوده وهنوز تعدادی از این کتاب را در فروشگاه خود دارد.دوستان گفتند ناشر دیگری همین کتاب را چاپ کرده نام ناشر جدید را نمی دانم.در کتابفروشیهای معتبر هم میتوان این کتاب را یافت. با استادان هم گفتگو خواهیم کرد.آسمانی و شاد باشید.

بابک 1389/01/18 ساعت 12:25 ب.ظ

با سلام
خمواره سمبل ها و نماد ها برایم جالب بوده اند و جویای چرائی و کاریرد آنان بودم . برایم مهم بود که بدانم نماد ها بیانگر کدام اندیشه یا تفکری هستند اما باید پذیرفت در پایان هرکس برداشت خود را خواهد داشت و اگر انسانی بدون تحقیق چیزی را پذیرفت بگذاریم در حماقت خویش بماند بهتر است. ئقتی همه امکانات و کتابخانه ها در همه جای جهان در اختیار ماست چگونه باید فریب تحریف ها را خورد؟!

درود بر بابک گرامی.آیا براستی همه امکانات و کتاب خانه ها در اختیار همگان می باشد؟ و همگان کتاب می خوانند؟ وقتی استاد تاریخ دانشگاه نمی داند این نماد چه پیشینه ای دارد! از دیگران چه انتظاری خواهیم داشت؟ هنگامی که به فروهر می گویند اهورامزدا!!! و هر چه توضیح می دهی که خدای ایرانی بر پایه نوشته های ایرانی شکل و نگاره ندارد ولی باز هم در میان برخی نوشته ها و گفتارها فروهر را اهورامزدا می گویند! شوربختانه امروزه کمتر کسی بدنبال خواندن و پژوهش کردن می باشد و همه منتظرند که کسی بیاید پژوهشی کند و از نوشتارها و گفته های آن استفاده کند.از دیدگاهتان سپاسگزارم و آرزوی شادمانی و تندرستی برایتان دارم.

هادی 1389/01/19 ساعت 11:45 ق.ظ http://manotomamishavim.blogsky.com

با سلام به طور اتفاقی با این وبلاگ آشنا شدم
و دیدم که با پست آخرم درمورد فردوسی بی ارتباط خیلی نیست
خوشحال میشم بخونید و نظرتون رو بگید
پیروز باشید

درود.خواندم و دیدگاه گذاشتم.آسمانی و شاد باشید.

هادی 1389/01/19 ساعت 11:52 ق.ظ http://manotomamishavim.blogsky.com

سوالی هم داشتم در وبلاگ خوندم که نظر شما این است که حضور مقدونی و سلطه سلوکیان دروغ است چگونه بر این حرف مدرکی دارین و اثبات میکنین. من به شخصه تا به حال هر چه که شنیدم و خونده ام بر خلاف حرف شماست البته اگر تلقی من درست بوده باشد. خوشحال میشم که توضیح بیشتری در این رابطه داشته باشین.

هادی گرامی.در تارنگارتان درباره دین فردوسی بزرگ گفتید.برخی میگویند ایشان زرتشتی برخی دیگر میگویند اسماعیلی و دیدگاههای دیگر هم هست.باید بیشتر پژوهش کرد.البته مهم : پیام فردوسی بزرگ است که جوانان ایرانی باید بکار گیرند. از دیدگاه من ابتدا ایرانی سپس نام دین ومذهب بایدآورده شود.پس ایرانی مسلمان درست است نه مسلمان ایرانی.درباره مقدونی و سلوکیان به این نسکها روی آورید:
۱-قصه سکندر و دارا نوشته اصلان غفاری درسال۱۳۴۲
۲-سفرجنگی اسکندر به ایران وهند بزرگترین دروغ تاریخ نوشته مهندس احمدحامی سال۱۳۶۱
۳-کارنامه ی به دروغ نوشته پوران فرخ زاد سال ۱۳۷۶
درباره پیشینه ایران بزرگ بیشتر گفتگو خواهیم کرد.تارنگار خوبی دارید.برایتان آرزوی تندرستی و شادمانی دارم.پاینده ایران بزرگ

لیلی 1389/01/20 ساعت 12:11 ق.ظ http://www.naight.blogsky.com

سلام
خسته نباشید
اینم خودش نظری است زیبا و جالب موفق باشییییییییی

درود و سپاس. آرزومند تندرستی و شادمانی.به امید دیدار

محمدرضایی 1389/01/20 ساعت 02:52 ب.ظ

باسلام و خسته نباشید.با شما موافقم. به همه دوستانم درباره این نماد گفته ام.

درود ایزد مهر بر محمد گرامی.آسمانی و شاد باشید.پاینده ایران بزرگ

عقاب سیاه 1389/01/20 ساعت 05:43 ب.ظ

درود.موافق هستم که از میراثمان باید دفاع کنیم و این علامت هم به طور رسمی به ثبت برسه.اما امروز مردم ما گرفتاری مالی دارند و بدنبال کسب درآمد و حل کردن مشکلات مالیشان هستند.شما از تاریخ مینویسید فقط علاقمندان تاریخ میخوانند.اگر از پول بنویسید همه جای ایران و دنیا خواهند خواند!!! یکی از مشکلات ما فقراقتصادیست.شما علاقمندبه کشورمان ایران هستید خیلیها علاقمند هستند اما گرفتاری مالی این اجازه رو به انها نمیدهد که بدنبال تاریخ و فرهنگ کشورشان باشند.شما حتما وضع مالیتان روبراهه که بدنبال این کارها هستید.اول بدنبال حل مسایل اقتصادی باشید سپس بدنبال تاریخ بروید.خیلیها بیکارهستند خیلیها گرسنه هستند و نمیتوانند به تاریخ و فرهنگ فکر کنند!

درود بر شما و سپاس از دیدگاهتان.آسمانی و همیشه پولدار باشید.

سیمامنصوریان 1389/01/20 ساعت 11:25 ب.ظ

درود. با شما همراه هستیم.پاینده ایران بزرگ

درود و سپاس.همه با هم:پاینده ایران بزرگ

نازنین 1389/01/22 ساعت 11:05 ق.ظ

این نشانه ها بخشی از ماست که ریشه در وجودمان دارند ای کاش برخی از هویت مان که به نام دیگران ثبت شده را برمی گرداندیم هر چند دیرنیست شما را که در این راه تلاش می کنید از صمیم قلب می ستایم

درود و سپاس از مهرتان.می ستاییم فر نژاد ایرانی را و شما را که ایرانی نژاده هستید.پاینده ایران بزرگ

به نام یزدان پاک

درود و سپاس

دوستان گران مایه و همکاران ایران مهر کانون ایران بزرگ با خرسندی آماده ایم در کنار و هم گام با شما و همه ی ایران دوستان دگر این نشان کهن و ایرانی را رسانه ای کرده و به آگاهی همگان برسانیم هرکه و هرچه که در راه گسترش فرهنگ نیک ایرانی باشد ما نیز هم گام با او خواهیم بود.
باشد که با گسترش فرهنگ نیک و خردمند ایرانی « ایران جهانی و جهان ایرانی » بیافرینیم

با سپاس
پیوندهای مردی - انجمن جوانان سپید پارس

درود مهرنبرزه بر شما جوانان برومند سرزمین پارس

سپاس از مهرتان

همه جوانان ایرانی یکدل و همسرا: پاینده ایران بزرگ

آسمانی و شاد باشید.به امید دیدار

م.یاور 1389/02/05 ساعت 03:12 ق.ظ http://awash.blogsky.com

سلام
اینکه نشانهای ایرانی را به نام ایران ثبت کنیم کار خیلی خوبی است هرچند کار زیاد می برد . یادم هست که کشور چین در آستانه بازیهای جام جهانی فوتبال با ارائه کتب تاریخی خود در صدد اثبات پیدایش بازی فوتبال در کشور باستانی چین بود اما سوال من اینست که چرا نام نشان را به گردونه مهر تغییر دادید مگر چلیپا چه مشکلی داشت ؟ حتما دلیل موجهی داشته اید مرا آگاه کنید .
به منهم سر بزنید خوشحال میشوم

درود بر شما. ما نامی را تغییر ندادیم!
از چینیها گفتید چندسال پیش یک بانوی پژوهشگرچینی با پیگیری زیاد ثابت کرد که مارکوپولو یک دروغگو بوده و هیچگاه از ساحل دریای مدیترانه به سمت شرق نرفته و تمام اطلاعات خود را از بازرگانانی که از چین و هند و پارس می امدند گرفته است.آنها به تاریخ خودشان ارزش و اهمیت زیادی می دهند...
با سپاس از شما.پاینده ایران بزرگ

اریا 1389/04/23 ساعت 11:36 ق.ظ

با نام خدا و درود
بازسازی نمادهای آریایی و ایرانی کار بسیار ارزشمندیست.امیدوارم در این راه موفق باشید.

درود بر شما و سپاس از مهرتان
پاینده ایران بزرگ

آرش 1390/12/07 ساعت 02:52 ق.ظ http://iranbozorg.samenblog.com/

درود بر تمام ایرانیان
من تازه وب شما را مشاهده کردم
خوشبختانه ما در کشورمان تاریخ و تمدنی با قدمت چندین هزار ساله داریم ودانشمندان بسیا زیادی که خیلی ها شونو نمیشناسیم نماد ها و چیز های تاریخی بسیاری داریم که متاسفانه توجهی به اونا نمیشه
سران کشور ما هم که میگن ما که از این ها زیاد داریم چند تا هم بدیم برای کشور های دیگه............. حیفه بخدا
ولی وظیفه ما جوان های ایرانی است که مواظب تمدن و فرهنگ ایرانیمان باشیم امیدوارم پیروز باشید
لطفا به وبلاگ من هم سری بزنید و اگر خواستید در وب سایت یا وب لاگتان لینک کنید ممنون

درود برشما. آرزوی تندرستی و پیروزی برای شما و همه ایراندوستان راستین
شهروز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد