عرعر انگلیسی آمریکایی با پوشش فوتبال!

دوستداران فوتبال در ایران باخبر شدند که کشورک قطر که جمعیت آن از محله هرکدام ازما در تهران خیلی خیلی کمتر است از سوی مافیای فیفا به عنوان میزبان سال۲۰۲۲ انتخاب شد. 

اما نگرانی بزرگ از تکرار عرعری بود  که در بازیهای ۲۰۱۰گوانگ ژو اتفاق افتاد....  شک نداریم که تازیان تبلیغات گسترده ای برای این جام جهانی  خواهند داشت که در آن از نام خلیج عرعر استفاده خواهد شد و این تایید اذهان عمومی جهانیان را به طور خواسته ناخواسته در پی خواهد داشت.آیا کودکانی که در  سراسر دنیا تا بحال نام خلیج فارس یا همان پرشین گلف را نشنیده اند با دیدن این تبلیغات آن را با نام جعلی خلیج عرعر نخواهند شناخت؟ آیا این موضوع در آینده منجر به بهره گیری تازیان و پدر و مادر انگلیسی آمریکایی آنها از این اتفاق نخواهد شد؟ چاره چیست؟ 

آیا با اعتراض چند صد هزاری اینترنتی جوانان ایرانی و یا احضار سفیران کشورهای طرفدار عرعر! و بیان جملاتی تکراری و عذرخواهی تکراری آنها این توطئه بزرگ دشمنان فرهنگ ایرانی برچیده میشود؟

نظرات 3 + ارسال نظر
مرتضی 1389/09/16 ساعت 05:29 ب.ظ

سلام.از اینکه یک کشور مسلمان میزبان جام جهانی شده باید خوشحال باشید.اما درباره تغییرنام خلیج فارس با شما موافقم. این خلیج همیشه فارس بوده و به لطف مولاعلی همیشه فارس خواهدماند.اما سعی کنید به کشورهای دیگر توهین نکنید کلمه عر... خیلی زشت است!!

درودبرشما هنگامی که قطریها بدنبال ثبت ورزش چوگان بنام خودشان هستند! ... و دانشمندان ایرانی را تازی معرفی میکنند کارهای زشتی انجام نمیدهند؟ بهتر است به آنها هم بگویید که کارشان زشت است! بکار بردن این واژه (عرعر)زشت نیست! با سپاس از شما

لاهوت 1389/09/16 ساعت 06:28 ب.ظ http://www.lahut.blogfa.com

عرعر ها فاتحان شهرهای رفته بر بادند

با صدائی ناتوان‌تر زآنکه بیرون آید از سینه
روایانِ قصه‌های رفته از یادند.
کاری از پیش نخواهند برد
صدای جوانان ایرانی بلند تر و تکراری تر از تکرار های بی اساس آنان است....

پاینده ایران بزرگ!

سپاس از مهرتان.
پاینده ایران بزرگ

آزاده 1389/09/29 ساعت 04:08 ب.ظ http://shareatmohamadi.blogfa.com/

سلام
امیدوارم بتوانیم با درج نام خلیج فارس در پیراهن بازیکنان آن را خنثی کنیم

درودبرشما
امیدوارم با این مدیریت فرهنگی ورزشی! بتوانیم به جام جهانی برویم و در آنزمان اگر مدیران باغیرت ورزشی نام خلیج فارس را بر روی پیراهن تیم ملی چاپ کنند...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد