شاه نامه درمانی

واپسین هخامنشی:

امروز چهارم اردیبهشت به دعوت استاد امیرصادقی به دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد38 در خیابان فاطمی - خیابان پروین اعتصامی رفتم و از نزدیک برپایی کلاس شاه نامه خوانی آنهم در دانشگاه! راکه همیشه آرزویم بود... از نزدیک دیدم. بسیار لذت بردم..با اینکه چندسال است که پای سخن استادصادقی مینشینم اما این بار خیلی بیشتر احساس غرور کردم ... 

چون: شاه نامه خوانی و روایتگری به عنوان یک واحد درسی در دانشگاه آموزش داده میشود!استاد صادقی گفتند: چند سال است که پیگیر این کار هستم و تصمیم جدی دارم رشته شاه نامه شناسی و شاه نامه خوانی را در دانشگاههای ایران یزرگ برپا کنم. به استاد پیشنهاد دادم به مدیران دانشگاه بفرمایید نام این رشته دانشگاهی شاه نامه درمانی باشد! 

 دوستان گرامی دیدگاه شما چیست؟ 

نظرات 3 + ارسال نظر

چشمانم را در ویرانه خوابم گشودم

نیلوفر به همه زندگی ام پیچیده بود

در رگهایش من بودم که می دویدم
......
سلام
با 2 تا کار آپ کردم
خوشحال میشم نظرتون رو بدونم
شاد باشید

درود بر شما.نوشته های بسیار زیبایی دارید.آرزومند روزگاری شاد و آسمانی آبی برایتان این گفتار نیک از گاتها را پیشکش میکنم به شما بانوی هنرمندایرانی:
کسی که به سوی راستان رو کند
جایگاهش در فروغ و روشنایی خواهد بود.
و آنکه دروند است
تا دیرگاه
زندگی را در تیرگی و کوردلی و آه و دریغ
به سر خواهد برد
سرانجامی که
برخاسته از کردار و یابش او خواهد بود.
گاتها - سروده چهارم -۲۰/۳۱
پیروز باشید.پاینده ایران بزرگ

محمدرضایی 1389/02/09 ساعت 02:04 ب.ظ

درود بر ایرانیان نژاده.قبول دارم که شاهنامه درمان بخش مسایل هویتی جوانان هست ولی با این نام شاید خیلیها تعجب کنند! همان شاهنامه خوانی یا شاهنامه شناسی فکر کنم بهتر باشه....و هزارآفرین به استادصادقی و آرزوی سلامتی برای همه کسانی که در گسترش شاهنامه میکوشند.

درود بر شما و سپاس از مهرتان.پاینده ایران بزرگ

با درود
همانند محمد رضایی گرامی نام شاهنامه درمانی را بر این رشته نمی پسندم.
شاهنامه بسیار بزرگ تر از این نام است.
با سپاس

درود بانوی گرامی.در این زمینه هم در همایش آینده سخن خواهم گفت و هم نوشتاری آماده میکنم.با سپاس از مهرتان.پاینده ایران بزرگ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد