گفتارهای هموندان دربرنامه ۴اسفند

با رای شما دوستان برنده سفر رایگان مشخص خواهد شد 

 

شماره آغاز نوشته بهتر از دیدگاه خود را در پیامهای خود بگویید 

سپاس 

 

شماره یک:در نجوای سکوت نم نم باران 

 تنها ردپای تو را می جویم 

رد بوی نم زده خاک مایه ی جان میهنم ایران از نگار 

 

شماره دو:دلیل بودنم زیستنم و مردنم تویی ای ایران بزرگ! از مهری 

 

شماره سه: ایران فیروزه ای و زمردی را با عشق و شمع و شراب و دانش دوست دارم از نرگس 

 

شماره چهار:ایران ما مهد شیران ما از فرزانه  

 

شماره پنج: میهن عزیزم ایران خورشیدت را که گرمتر  

خاکت را که پربارتر 

 و سینه ات را که سوخته تر است دوست دارم 

 و دوباره میسازمت وطن از سعیده  

 

شماره شش: ز نور عشق من رخشنده کیهان است 

 که با دستان من گردون به جریان است 

 من فروغ شهرایرانم 

 که من آزاده زن فرزندایرانم از پروانه 

 

شماره هفت: ایران زادگاه فردوسی بزرگ  

خاستگاه زبان فارسی 

 جایگاه خلیج همیشه فارس 

 زادبوم زنان و مردان بزرگ ایرانی  

و پایگاه نوروزباستانی را دوست دارم و آن را می پرستم از پروین 

 

شماره هشت: با لبخند اهورا زن آفریده شد و با لبخند زمین بهار زاده شد  

ومن این دخترایرانی با قامت رعنایم به روی عرش دماوند می ایستم وبا یک لبخند ملیح سپاس میگویم اهورا را که آفرید مرا  

زن در سرزمین ایرانویج 

 و من با غرور و سربلندی همیشه خواهم گفت از تمام قشنگیهای روی زمین تو را انتخاب کردم تورا ای ایران! از فرنگیس 

 

زمان انتخاب گفتار زیباتر تا پایان اسفندماه

نظرات 19 + ارسال نظر
سیمامنصوریان 1389/12/14 ساعت 11:41 ق.ظ

درود.از شما انتقاد دارم.دوبار زمان برنامه سپندارمذگان تغییرکردومن نتوانستم مرخصی بگیرم و بیایم.
انتخاب متن زیباتر خیلی سخته.پیشنهاد میکنم هر هشت تن را رایگان به کردستان یا شیراز ببرید.البته چون الان باران میبارد و حس خوبی دارم شماره یک را انتخاب میکنم ولی هر هشت تن زیبا حس خود را بیان کرده اند.پاینده ایران

درود و سپاس از شما.
تغییر زمان برنامه از ۲۸ بهمن به یکم اسفند و سپس از یکم اسفند به چهارم اسفند تقصیر ما نبود از دوماه پیش برای ۲۸ برنامه ریزی داشتیم اما در روزهای پایانی برنامه را لغو کردند.
از انتخاب شما سپاسگزاریم.
پاینده ایران بزرگ

شادی اذر شهاب 1389/12/15 ساعت 12:30 ب.ظ

جمله شماره یک از نگار

درود و سپاس از مهرتان

میلاد 1389/12/15 ساعت 02:18 ب.ظ

با تشکر جمله شماره یک

با سپاس از میلاد گرامی

منیژه ابراهیم نژاد 1389/12/15 ساعت 02:22 ب.ظ

با سلام همه ی جمله ها خیلی قشنگن..ولی من جمله ی شماره ی یک رو انتخاب می کنم.

درود و سپاس
پاینده ایران بزرگ

آزاده نوروزیان 1389/12/15 ساعت 02:42 ب.ظ

سلام...من جمله ی یک رو پسندیدم.ممنون.

درود و سپاس.آسمانی باشید

پانیذ اطمینان بخش 1389/12/15 ساعت 07:37 ب.ظ

با سلام جمله شماره ی یک از نگار یاد اور زیبایی ایران

درودبرشما.پاینده ایران و ایرانی نژاده

مهری قاسمی 1389/12/16 ساعت 10:57 ق.ظ

با سلام و سپاس...جمله ی یک رو انتخاب می کنم با اینکه همه ی جمله ها زیبا هستن...

درود و سپاس.آسمانی باشید

بیتا عامری 1389/12/17 ساعت 11:10 ق.ظ

با سلام...وتشکر ...جمله ی شماره یک رو انتخاب می کنم

درود و سپاس. پاینده باشید

سمیرا 1389/12/17 ساعت 11:11 ق.ظ

جمله ی شماره یک

پاینده ایران بزرگ

امیر 1389/12/17 ساعت 11:13 ق.ظ

انتخاب من شماره یک

با سپاس از امیر گرامی

علیرضا 1389/12/22 ساعت 12:28 ب.ظ

با سلام طروت باران یاداور سرزندگی ایران همیشه پاینده جملهی شماره ی یک

درود.پاینده ایران و نژادایرانی

علی عامری 1389/12/22 ساعت 12:30 ب.ظ

با سلام و تشکر فراوان...جمله شماره ی یک انتخاب منه...ممنون از نظر خواهی

درود و سپاس سرور گرامی.شاد و تندرست باشید

مریم 1389/12/22 ساعت 12:32 ب.ظ

جمله ی یک زیباست.
پسندیدم...ممنون

شادمان و همیشه آبی باشید.پاینده ایران بزرگ

نرگس علیزاده 1389/12/24 ساعت 02:04 ب.ظ

درودبرشما.همه دوستان را رایگان به سفر ببرید.اما جمله دوم همه باورهای ما رو بیان کرده ... ما که هموند کانون ایران بزرگ هستیم.پاینده ایران بزرگ

درود و سپاس از شما

محمد رضا 1389/12/28 ساعت 12:14 ب.ظ

با عرض تبریک سال نو و درود فراوان
جمله شماره یک

درودبرشما.نوروزتان شاد و آبی.پاینده ایران بزرگ

امیر حسین 1389/12/28 ساعت 12:18 ب.ظ

سلام
سال نو پیشاپیش مبارک.
جمله ی اول
ممنون.

درودبرشما.نوروزتان پیروز.پاینده ایران بزرگ

فاطمه شهبازی 1389/12/28 ساعت 01:00 ب.ظ

درود و سپاس فراوان...
وطنم ایران ای مایه ی جان...
انتخاب من جمله ی نخست.

درود و سپاس از مهرتان بانوی آریایی

نادر 1389/12/28 ساعت 01:04 ب.ظ

درود...
پایندگی ایرانم آرزوست...
جمله شماره یک

درود وسپاس نادر گرامی.تمدن پانزده هزارساله ایرانی همیشه جاویدان است.

ناهید 1389/12/28 ساعت 01:20 ب.ظ

با سلام
جمله ی یک

درود و سپاس از مهرتان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد